hyvää ystävänpäivää hanit :33

Älä unelmoi elämääsi,
elä unelmaasi.

perjantai 28. maaliskuuta 2014

if i kould be a porselina dol i will be happi

tersetuloa lukeen uusinta posyausta!!!! tää postaus kertoo vähän jutuista joita oon tehny viime aikoina :) olin siis mannen (mu pojuyde) kaa rantalomalla!! käytiin tampereel sis "!!!



juu tuossa tuo rana :)

ekana päivänä käytiin syömässä ja uimassa tosa joessa mikälie! ei kinosta vattu

tollastA sAFKAA oli!!



joo ja sitten koska toi oli bähän epäterveellistä mentin selaseen terveys-ruokalaan, sen nimi on mäktonalts luulen et on jotkut kuullu siitä?


joo tossa kuva siit logost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja sen jälkeen me mentiinn kylpylään


manne

ja minä



ja sit me lähettiinn himaan !!! ainiin sanoin to yhes postaukses et oli tulipalo D: MUT SIT huomasin et sinne mun himaan on tullu hometta osyin siis uuen!!!!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/20/Empire_State_Building_by_David_Shankbone.jpg

juu tuollaisen ostin :) sit kans ostin itteleeni vuokraasunnon jos haluun mennä vähän fiilistelee pois ihmisten ilmoilt kun tuol on aika paljon heeboi

niin tällasen vuokrasin!!!

https://m1.behance.net/rendition/modules/51645591/disp/e78368cc21cd940d70966bcd1edd0a0c.jpg

tuollA SITTEN asustelen :)

mut nyt en jaksa enempää iḱirjottaa joten HEJ HEJ JA TERSEMENOA ENS POTAUKSEEN ADTI









OKEI PUIJASIN TÄÄL ON VIEL KUVA

juu tos mun uuet koirat, vasemalt oikeelle: fifi, föfö, fufu, fafa, fefe, fofo, fyfy

:))) lovetan teit pennyt


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti