hyvää ystävänpäivää hanit :33

Älä unelmoi elämääsi,
elä unelmaasi.

tiistai 25. maaliskuuta 2014

i'äm the kolmas world war, bikous i am hurrikane


heeeeeeii! moi sori tosta otsikosya, mä en vaan apsoluuttisesti tiedä miklä on kolmas enkuks, ja sori kun se on vähä tollanen.... synkähkö xd juu mut sitten täs pottaus niinku ehkhuomasitte 


tos fifi, föfö ja fufu järkässä :D eli kuten sanotu, sanoin vime pottauksessa että oltiin ulkon fifin, föfön ja fufun kanssa. eli jotkut tarkka-korvaisimmat ovat jo saattaneet ymmärtää kuka on fufu? eli joo ostin uuen dogin, annoin sen  nimeks fifi, sit nimesin fifin fööfksi ja sit föfön fufuks. kun katos nimiin ykllästyy nopeasti niin tietty niit tulee vaihettuuuuuu???? vaiuhteluu virkistääää!!! XDDD

SIITÄ PUHEENOLLEEN (vaihtelusta siis, yhyy)

ostin uuen sängyn iteleni!!!
tossa se on!


kun kun vanhalle tosiaankävi näin... :'(( 
:


tossa tulipalossa tuhoutu myös mun yks tärkee juttu, nimittäin katto!! D:
eli mul oli katoton talo, sit se rempattin ja nyt siis oon taas katolinen tyttö!:D


 okei sit teen vbiel tälasen jutun eli esittelen viimeisimmät ostokset ! niit on taas kertynyt yhden päivän aikana :ddDD juu tos on 



eli sis tuollainen auto!! tossa kuvsssa oon mun siskon (sen nimi on ninnuliini ja se on toi jol on siniset vaatteet, ei varmaan jäänyt epä-selkeäksi keleekkään kumpi siis oon, mut jos jäi, niin oon toi kuulapää jos jotakuta kiinnostaa jos ei niin ei valiteta koska tää on vaan mu miälipide et ei siis valitusta THÄNX) kera ajelulla! käytiin sit menkkahaukassa ostin sieltä pari vaate-kappaletta tuossa teille fotoja :D




juu uudet rendi aurinko lasit


juu oon kuullut et sellaset kun jump-suitit onn nyt IN niin ostin :))))DDD

alus housut



paita :D

juu sellasta tylsähköä pottaa tällä kerta,a moikka nähään huomen



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti