hyvää ystävänpäivää hanit :33

Älä unelmoi elämääsi,
elä unelmaasi.

maanantai 24. maaliskuuta 2014

i am perfekt gril in a sky i night!!!!

TERSE!!

juuppss tulin tekkee postaustaaaa!! oon nyt anna-litsinan koneella niin tulee kai vähän lyhyt pottaus täl kerttaa mut sama patuo? :ddd ELI JUU keron mun ja anna-litsinan päivästä!!!

 
 tos me ollaan (oon toi pieni) mut SORI KUNN ON KAKKI KUVAN-LAATU


eli siis menin aamust anna-litsinalle ja sit siel eka hengailtiin joku 2t :) katottiin leffa nimeltä huutoinen seikkailu, olihan se kiva! mut juu si alettiin miettii et miks hemputissa se lumikki(olix se sen nimi) oli niin tyhmä et se tavallaan eristiy sen tuhkimö-nimisestä siskosta? ää elämä on mysteerejä täynnääää!!! :dddd ASIKS ELÄMÄ ON ELON ARVOTONTA !!! :DDDD juuu

eli sit senn lepran jälkeen lährettiin ulkoilee fifin, föfön ja fufun (mun uusin koira :DD) kkaa ulkoilee ja sit me vietiin ne meidän kotiin ja sit me mentiin kauppaan! ostettiin yks kiva jutu! TOS KUVA
jooo tolanen ostettiiin!" ei ollut ees kalis! taisiis kyl ,un hanpaat kalisi kun maksoin, joo tod pastaas esiintyy sis mun pojuyde sen nimi on Manne Hemmo. :DD

ja juu nsit me mentiin mäkkin ostin siel tällasen 





juu sorge meen nyt kotiin täält mut tos viel kuva musya ja poju-ydestäni Mannesta. :)




oon tuo vasen ja manne on oikeel

mutta... nyt ensi pottaan asti.......



HYVÄSTI (oon aika draamakas :DD)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti