hyvää ystävänpäivää hanit :33

Älä unelmoi elämääsi,
elä unelmaasi.

torstai 6. maaliskuuta 2014

joskus teksi mieli hpätä laivan ja purehtiA kaukomaile :)

heeiiii:) tulin just tanssiharkoista (siis harrastan hiphoppii!):D joten päätin tehä postauksen! taas klun on pari pvää viimepostauksest XD sry

eli joo alotan vaik kertomal et olin tuossa toisaspäivnä käymäs suskil !! :) sit käytiin syömäs kiinalaises! nam mä <3 sushi :))

 

 juu tuollasta  take avayta vaan XD mut oli hyvääÄÄ!! :D sit otettiin suskin kaa päivänasukuvat! 


mun asu:





 :) sit tossa suskin asu! 




ja juu sit mun pojuyde tuli meille kun suski oli lähtenyt! katottiin sen niminen romanttinen komedia kun titanik, varmaan monet on kuullut? :) oli hyvä! ja hauska XD nauroin paljon ja sit mun pojuydest se oli koskettava ja sit myö syötiin kotiruokaa mitä tehtiin yhes!



joo tehtiin pitsaa XD ei nyt hirveen kotiruokamaist mut siis juu yuu got pont! :DD

ja sit me mentiin sophailee! mun pojuyde osti mule maa ilman IHANIMMAN paidan!


ja tällasen mä ostin sille:



XD MOIKKA NÄHÄÄN ENSI POSTAUKSEN MERKEISSÄ!!! :)))))))))))))



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti