hyvää ystävänpäivää hanit :33

Älä unelmoi elämääsi,
elä unelmaasi.

lauantai 22. maaliskuuta 2014

somethimes i think i am sukh a perfekt *lapsi* (en tiiä mikä se on enkuks sorri)

eli jooooo saatte pottauksen taas :) mua on blogituttanut paljonkin vime aikkoina! et juuuuuu!!! tänään aattelin tehä tällasen 'haastteen' et esittelen mun laukun sisältöö eli siis keton mitä siel on ja näyttelen kuvii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD


joo to on mun bägi :DD ja joo se mitä sieltä löytyy, niin tossa alla kuvii !!


joo tolanen oli siin päällimmäisen! sit vähän kaivelin aielt lisää matskuu ja kattokaa mitä lötyt!


joo tolaen

sit satuin ottaa tolasen ulos sielt!


joo tollanrn oli sit 


sit tuollanen


joo hampiharjoitarvii alltid!! (en oo sominrotsilainen)


:ooo mullei oo mitään hajuu miksmun ex-pojuyde oli mun laukus mut hyvä et tuli katottuu sinne ja otettuu se poies! :oooo



jooo siin mun laukun sisältö sit alkokin olla! oli siel viel vähän jotain nenäliinoi mut en mie niit kehannu kuvvaa XD mut juu ens posyaukseen!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti