hyvää ystävänpäivää hanit :33

Älä unelmoi elämääsi,
elä unelmaasi.

perjantai 4. huhtikuuta 2014

anteeeekkkssss D::::: :u

  1. heieiii haniiitt!! pitkulaisesta aikaa XD mut siis juu tuossa syitä miks en ole postaulla

 no siis mun kone1 sil on suurii **** ongelmii ja en ymmärrä mikä voisi ollavikana! :( kuitenkin mun pojyde onnistu fixaa sen niin voi kiitos sille! :I käytiin sen junniaks koffeellA
TOINEN syy on se, että mulla on ollut sika kiiremun koiriewn fifin, föfö, fufun, ja fåfån MITÄ NIIT NYT OLIKAAN EN MIÄ MNUISTA NIIEN NIMII ENÄÄ D_::::.

KJA SIT KOLMAS SYY SE ON HUONOIN MUT KOITTAKAA JERSTÄÄ:!!!!!!!!!!!!!! : oon ollu näyttelijän yhes leffas :D sen nimi on hopitti ja näyttelen siin sellast velhoo :) sen nimi on kantalph et joo ehk on joku kuulu jo



MUTTA JOO NYT SE POTTAUS

eli joo tässä on hienoja kuvia minun ja mannen matkasta kotiin 


joo siellä meiän porche on ! toi kolmas vasemmalta. :)

okei nyt mmeen pizalle mun yden susun kaa :) moikka





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti