hyvää ystävänpäivää hanit :33

Älä unelmoi elämääsi,
elä unelmaasi.

maanantai 25. huhtikuuta 2016

avaudun mun seski elämäst

moi-....
kaikki lukiat.... tiiän et te kaikki ootte ollu huolisssaa musy ku en oo pitkää aikaan kirjottanu mitään.


niinpä mä ajattelin et voiss olla aika kertoo syy mun pitkälle kirjoituss tauolle.

no enssinnäkin.

oon ollu sairaalas pitkään.... se on tosi rankkaa ku aamusin heräät ja tajuut, ettet sä hallitse iittees etkä voi kontrolloid elämää. se on se kamala tunne ku sun mieli ja keho ei voi huolehtii toisisstaaa ja mistää ei oikee tuu mitää.
no siiss tosiaa oon ollu ssairaalass sikss et mun venäläinen halpa rintain suurennus leikaus vähä mokass. ... se näyttää tält nykyää:



JA SSIIS VITTU OON PETTYNT------! NIIEN PITI OLLA KAKSS SENTTII LEVEEMMÄT >:( NIIKU TÄÄLLASSEN MAINOKSEN PERÄSSSÄ LLÄHIN SINNE LINIKALLE:




et kyllä ny varmaan ihan ymmärrättet et miks en oo tyytyväine.......!!!

tää on niiku reaaktio kuva XD




mut okei nyt oon siiiss päässy sssairaalats. oon nyt ssii irrallani taass kotonani pojy ydeni petersonin kaa. toss on peterson. peterson on aik kiva

 http://41.media.tumblr.com/2ce503c6c4614e2dc2c6cde98615c6fd/tumblr_nzweslHBkQ1ud3dhpo1_1280.jpg petersson on vitun kuuma xDD


oon alkanu modernia itämaista kirjallisuutta sekä nettisarjiksii. nettissaarjikse on kivoi koska ne on tosi hauskoi ja ottaa yleens' kantaaa ajankohtaas aiheissii

jamäpidän asioissta

nii täs linkki yhtee netti sarjiksese jota oon lukenu viime aikoin aik paljo:

http://myreadingmanga.info/cupi-koi-no-osama-1-haikyuu-dj-eng/






okei mut aaattelin taaas pia päivittäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SSSIIHEN ASSTI:

MOIKKA XD



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti